Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kan op vier manieren een bestelling plaatsen:

  1. Via onze webshop - dit kan enkel als je een gebruikersnaam aanvraagt. Dat kan bij Joëlle 02 423 23 70 of joelle@walravens.be
  2. Via mail, door contact op te nemen met sales@walravens.be. Je kan ook een gepersonaliseerde bestelbon krijgen met vermelding van je klantnummer en de artikelen die je regelmatig bestelt. Gelieve ons het e-mailadres te bezorgen waar wij de orderbevestigingen naar mogen doorsturen, zodat je de inhoud kan controleren. 

  3. Telefonisch: 02 420 04 05. Na de werkuren mag je een boodschap achterlaten op ons antwoordapparaat 

  4. Per fax: 02 420 27 10
Ik moet héél dringend een bestelling plaatsen.

Neem voor jouw dringende bestelling telefonisch contact op met Walravens via 02 420 04 05. Wij helpen je zo snel mogelijk verder.

 

Ik ben iets vergeten. Kan ik nog bijbestellen?

Voor 12u kan je probleemloos bijbestellen. Daarna hangt het af van je bestelling, en bel je het best naar de klantendienst op het algemeen telefoonnummer 02 420 04 05.

Kan ik een wijziging doorvoeren in mijn bestelling?

Wijzigingen moeten per klant worden bekeken en telefonisch besproken. Bel hiervoor naar de klantendienst op het nummer 02 420 04 05.

 

 

Het lukt mij niet om ‘morgen’ als leveringsdatum te selecteren. Hoe komt dit?

Bestellingen gevalideerd na 14u via de webshop kunnen niet meer geleverd worden de volgende dag. Als je een levering wenst in tweede ronde kan je daarrvoor gerust contact opnemen met onze klantendienst via 02 420 04 05.

Mijn bestelling laat op zich wachten. Wat nu?

Neem contact op met Mathieu, onze verantwoordelijke logistiek. Hij is bereikbaar via 02 423 23 79 en via het e-mailadres logistic@walravens.be.

 

Ik ontving geen bestellingsbevestiging.

Het kan eventjes duren voor je een bevestiging krijgt, want ons systeem moet jouw aanvraag eerst verwerken. Zorg er alvast voor dat je zeker je e-mailadres invult op het bestelformulier. Zo ben je zeker van een vlotte, foutloze bestelling.

Ik wil de prijs weten van een bepaald artikel.

Voor specifieke prijzen bel of mail je het best naar jouw vertegenwoordiger, Kris (kris@walravens.be of 02 423 23 72) of Nancy (nancy@walravens.be of 02 421 77 64) .

Ik heb een probleem met een betaling of factuur. Bij wie moet ik zijn?

Neem contact op met onze boekhoudkundige dienst via Claudine claudine@walravens.be 02 421 77 67.

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Geen probleem. Op de aanmeldpagina van de webshop kan je jouw wachtwoord opnieuw instellen.

Kan ik ergens een overzicht van het gamma bekijken?

Je kan het volledige gamma bekijken via onze webshop. Vraag je login-gegevens aan via joelle@walravens.be en ontdek ons ruim aanbod aan producten!

Waar vind ik het seizoensaanbod, bijvoorbeeld voor wild?

Walravens stuurt een aparte brochure uit naar klanten met het seizoensaanbod en bestellingsinfo. De prijzen zijn beschikbaar op aanvraag. Ontvang je nog geen infomails? Dan mag je die aanvragen via joelle@walravens.be

Ik wil een technische fiche of certificaat voor een bepaald product raadplegen.

Via de webshop kan je makkelijk technische fiches opvragen. Voor certificaten neem je contact op met onze kwaliteitsdienst (QA-QC) via 02 421 77 68 of qaqc@walravens.be.

Waar vind ik info rond allergenen?

Op de technische fiches van een product staat telkens alle info over allergenen vermeld. Je kan de technische fiches raadplegen via onze webshop.

Hoe garandeert Walravens totale traceerbaarheid?

Walravens kan doorgedreven traceerbaarheid bieden door zoveel mogelijk informatie over leveranciers op te slaan in de database. Die info wordt opgenomen in het lotnummer dat terug te vinden is op het etiket van het product. Een lotnummer geeft ons alle info over de leverancier van een bepaald ingrediënt, het lot van de leverancier, de datum van levering, geleverde hoeveelheid, stock, land van oorsprong, slachting, productiedatum, enz…

De firma Walravens maakt gebruik van een totale traceerbaarheid van alle ingrediënten en materialen voor de productie van haar producten. Als er een probleem vastgesteld wordt, zijn wij in staat om binnen een tijdspanne van enkele minuten de totale samenstelling van dat productie lot te bepalen en na te gaan of hier al dan niet de oorzaak ligt van het probleem. Indien dit zo is wordt er onmiddellijk een corrigerende maatregel genomen. (product in quarantaine, terugname product, etc.)

Walravens bezit de meest gespecialiseerde werkmiddelen om een optimale voedselveiligheid te garanderen.

Wat als ik een klacht heb?

Als je niet tevreden bent over een product, dienst (logistiek, …) kan je ons dit melden via qaqc@walravens.be. Voor een snelle opvolging vragen wij om ons de volgende informatie te bezorgen: klantnummer, bestelbonnummer, bestel- en leveringsdatum, en een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van je opmerkingen. Indien je opmerkingen betrekking hebben tot een artikel, gelieve ons dan ook het artikel- en lotnummer te bezorgen alsook een foto.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Contacteer ons